2014. június 28., szombat

Női sim készítő tipp



Mire ügyelj női sim készítésekor? 

1. lépés: Bár szerintem minden rutinos simsező tudja, hogyan kell belépni a sim készítőbe, de gondoltam a biztonság kedvéért beleírom. Tehát: Miután betöltötte a BodyShop-ot gépünk (sok letöltés esetében eltarthat egy ideig) kattints: Simek létrehozása >> Simek létrehozása vagy másolása >> Plusz jel

2. lépés: BodyShop bedob egy random simet (ha férfi, állítsd át nőneműre). Én egyből a ruhákhoz szoktam menni, és kiválasztok egy olyan ruhát amiben jól látszik a sim teste. Pl. : fehérneműt adok rá, ujjatlan felsőt, toppot, de egyszerűen átállíthatjuk meztelenre is. Attól függ a bőrszíneknél koncentrálunk e az arc árnyalatán kívül másra is. 

3. lépés: Kiválasztjuk a kívánt bőrszínt. Én kezdésképp mindig az alapértelmezett színt használom, mivel jól építhető. Na nem ám az eredeti változatot, hanem egy feldolgozott, életszerű verzióját. Itt tölthetitek le.

4. lépés: Válasszunk ki egy tetszőleges szemszínt.

5. lépés: Állítsuk a simünket kopaszra. Aggodalom ne essék, nem marad végig ilyen női simünk, csak így jobban lehet látni az arcformát, nem lóg bele a haj itt-ott. Akinek zavarja a szép érzékét nyugodtan átállíthatja egy erősen hátrafogott hajra is. 

6. lépés: Az arc alapjának kiválasztása. Én az első  sim arcot szoktam választani, mert az a legjobban átalakítható, illetve legarányosabb. Nem muszáj maximálisan fel húzni a csúszkát, ahogy nekünk tetszik. Nyilván, ha egy afro simet készítünk ahhoz illő alap arcformát kell keresnünk, de ez is tökéletesen formálható.

7. lépés: Ha megvan az alapunk, lépjünk rá a részletes szerkesztésre. Mindig a részletes átalakításnál változtasd simed, hiszen ettől lesz egyedi. Próbáljuk minden lehető részletet megváltoztatni akár minimálisan, ízlés szerint. Ezt rátok bízom! :) 

Megjegyzés: A fül méretét ne nagyon állítgassuk, mivel a ráhelyezett haj nem minden esetbe fog illeszkedni a méretekhez illetve a szempillákat soha ne húzzuk fel óriásira! Szörnyen irreális, sőt kissé csökkentsük is le, a sminkeknél helyezzünk rá szempillát.

És mindig figyelj az arányokra. Nálam se pontosan klappol minden, de például soha ne legyen az orr kisebb kisebb mint a két szemzug közötti távolság, mert maximálisan irreális. A száj két szélének nagyságának meg kell egyezni a két szem (azon belül írisz) közötti távolsággal. A fülnek pedig az orrnál kéne kezdődni és a szem sarkánál végződni. Ezt sajnos nem lehet beállítani a simsbe. Ezen a képen is látható, hogy én se tartottam be a szabályokat teljesen mereven, de próbáltam az életszerű arányokat megtartani. (példa)

8. lépés: Válaszuk ki azt a szemöldököt amely leginkább illik simünk arcformájához.

9. lépés: A smink elkészítése. Az "alapozással kezdünk" Nézzük a főbb szempontokat:

 
Az arcbőr készítésnél két legfontosabb szempont melyet szemed előtt kell tartani: sötétítés, világosítás (sminkelés nyelvben: bronzosítás és highlighter : példa ). A fent látható fotón nagyjából megjelöltem a sötétítendő területeket illetve a világosítandó területeket. 

Egyébként nekem úgy gyűlt össze ennyi alap, hogy letöltöttem kész simeket és automatikusan feltelepíti gépünkre. Megjegyzés: Smink készítésekor tartsuk be a sorrendet: Alapozás > szemhéj festék > szempilla > ajkak (ezt a lépést hagyhatjuk az öltözék kiválasztása után is) 

10. lépés: szemhéj festék kiválasztása. Én a természetesség híve vagyok így nem szoktam sötét festékeket rakni az alap simemre. Persze ezt is öltözéke válogatja, ha például egy alkalmi ruhás nőt készítünk érdemes látványosabb szemhéjfestékkel ellátni. Különböző szemhéj formákat is lelehet tölteni (innen

11. lépés: szempilla kiválasztása. Ekkor látható jól, hogy milyen hasznos az eredetileg megadott szempillát kisebbre venni a részletes beállításoknál. Én egy enyhe pillát választottam.

12. lépés: Ajkak. Ha nem egy természetes rúzst szeretnél felrakni simedre ezt a lépést az öltözék kiválasztása után végezd el és válaszd ki a ruhához illő színt!

13. lépés: Haj kiválasztása. Törekedjünk arra, hogy a hajszín passzoljon a szemöldökhöz. A valóságba a szemöldök színe 1-2 árnyalattal sötétebb mint a hajszín, erre ügyelj. 

14. lépés: Válaszd ki a ruhát! Viszont arra ügyelj, hogy sok mesh különböző. Ezzel lehet elérni, hogy néhány sim lába vékonyabb, vastagabb legyen, szélesebb, keskenyebb csípővel és a többi. A következő alkalommal erre is oda kell figyelned, ha ruhát adsz rá.

15. lépés: Ékszerek, kiegészítők kiválasztása. Mindig ügyeljünk rá, hogy a ruha szettünkkel összhangban legyenek a kiegészítők. 

Ha kész, kattintsunk a pipára!


Remélem hasznos volt számotokra a mai poszt. Sok puszi, S.L.S. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése